Stres in izgorelost

3-urni seminar: STRES IN IZGORELOST

''Kako se učinkovito zoperstaviti negativnim posledicam stresa in preprečiti oziroma se soočiti z izgorelostjo.'' 
Psihosomatski pristop do stresa in izgorelosti z dr. Tino Bončina in Blažem Bertoncljem

10. oktober 2018; 17:00 do 20:00 v centru Parinama (Cesta na Brdo 85, Ljubljana)


URNIK SEMINARJA:

17.00-17.45 :  Uvodni del o stresu in dekompenzaciji


5-minutni odmor


17.50-18.35  : Zavestna in zdrava uporaba telesa ter somatske vaje za zmanjšanje negativnega stresa v telesu


10-minutni odmor


18.45-19.15 : Psihični del izgorelosti in izhodi iz zanke


5-minutni odmor


19.30-20.00 : Gibanje, dihanje in usmeritev pozornosti kot tri pomembna orodja za preprečevanje in soočanje z življenjskimi in notranjimi pritiski



Obvezna predhodna prijava na parinama.center@gmail.com ali 030 66 55 44.

Trajanje: 17:00 - 20:00Cena: 28 €

Predavanje: Stresni odgovor - do kdaj nam koristi in kdaj nam škodi


Stresni odgovor je zdrav in ustrezen odziv telesa na obremenjujoče dejavnike. Kadar je obremenitev premočna ali predolga (ali oboje), potem tega telo ne zmore več in pojavijo se različne težave. V prvem delu predavanja boste spoznali zdrav odziv telesa in psihe ter posledice prevelikih obremenitev. 


Psihični dejavniki in izhodi iz zanke


Kateri psihični dejavniki so predpogoj za razvoj izgorelosti in kako kultura dela vpliva na zaposlenega. Pregledali bomo tiste poteze osebnih struktur, ki nas izčrpavajo in kako bi lahko postali mentalno prožni ter s tem bolj odporni na obremenitve.


Tina Bončina, dr.med., psihoterapevtka

Praktični del


Ker prekomerni stres vpliva negativno tako na telo kot tudi na um, se je potrebno z njim soočiti čim bolj celostno. Stres povzroči kronično napetost mišic in vezivnega tkiva. Oslabi naraven in zdrav stik s svojim telesom, preprečuje optimalno dihanje in pogosto vodi v zelo nemiren um, ta pa v čustveni nemir. Ker telo vpliva na um, kot tudi um na telo, so različne gibalne tehnike, izvedene na lahkoten način, ter tehnike dihanja, ki vodijo v sprostilni odziv, zelo koristne. Na izkustveni način bomo spoznali, kako lahko svoje telo, zlasti hrbtenico, uporabljate na bolj zdrav način, tako v službi kot tudi doma. Posebno pozornost bomo namenili ledvenemu in vratnemu delu hrbtenice. Naučili se boste dva različna načina dela z dihanjem ter enostavne tehnike usmerjanja svojega uma in pozornosti. 


Praktični del seminarja vodi Blaž Bertoncelj, učitelj joge in somatike, biofeedback terapevt